leadstreet: eerste Platinum HubSpot Partner in België

Johan Vandecasteele
Johan Vandecasteele
22 april 2016

Inbound marketing HubSpot

SHARE

We zaten er al enkele maanden dichtbij, maar op 14 april kregen we de officiële bevestiging: leadstreet is Belgiës eerste (en enige!) HubSpot Platinum Partner. Een belangrijke mijlpaal voor het team van leadstreet … en voor iedereen die een Inbound-project wil starten in België.

leadstreet-platinum-hubspot-certified-partner.png

leadstreet, van uitgeefwereld naar Inbound Marketing

leadstreet werd zo’n 3 jaar geleden opgestart door Johan Vandecasteele en Johan Vantomme. Beiden jarenlang collega’s in de uitgeefwereld, beiden met een passie voor content, internet, marketing en ondernemerschap.

De logica van de Inbound-methodologie was zo overweldigend logisch en intuïtief dat leadstreet zich meteen als Inbound Marketing Company in de markt zette. Company – geen Agency. Een belangrijke nuance, want leadstreet profileert zich als een partner voor zijn klanten.

hubspot-logo.png

Ook HubSpot was voor leadstreet onmiddellijk een duidelijke keuze, na ervaringen met o.m. marketing automation als Silverpop (IBM) en Mautic. HubSpot is de enige, all-in-one marketing automation tool die vanuit de Inbound-methodologie is gebouwd, en alle facetten van Inbound native bevat én integreert.

We hebben bovendien de bewuste keuze gemaakt om voor één tool all the way te gaan, en niet tig tools half te implementeren.

leadstreet: Platinum HubSpot Partner

leadstreet is sinds vorig jaar september Gold HubSpot Partner, maar treedt nu toe tot het selecte lijstje van Platinum Partners – zo zijn er wereldwijd maar een zestigtal. Als eerste en enige HubSpot-partner in België!
"In the 2 years since leadstreet joined the HubSpot Partner Agency Program, they have fully embraced inbound marketing to transform and grow their business.
We're proud to be working with such a team of dedicated professionals and are delighted to celebrate their success as they become the first HubSpot Platinum Partner in Belgium."

David McNeil
Global VP Partner Program & Strategy HubSpot

Wat betekent dit voor onze klanten?

Eenvoudig: leadstreet beschikt over de meest gekwalificeerde kennis over HubSpot en Inbound Marketing in België. We hebben met lokale klanten als Bloovi, Amplexor, euroscript, Antwerp Management School, SD Worx, Conundra, GDaaS en TrimbleTL, maar evengoed internationale partners als AMPLEXOR (Portugal) en Unbounce (Canada) complexe Inbound-projecten uitgewerkt.

Daarnaast hebben we ook websites gebouwd in HubSpot COS (het CMS van HubSpot), integraties met andere CMS-systemen opgezet (WordPress, Drupal, Adobe Experience Manager, ForkCMS) en synchronisaties met o.m. Salesforce, Sugar en teamleader.

leadstreet is een pionier op het niveau van multitaalprojecten, waarbij we in primeur meertalige cases en beta-trajecten gerealiseerd hebben met HubSpot. Een technische case study over één van onze projecten wordt momenteel uitgeschreven door HubSpot.

"leadstreet's multi-language site development using the HubSpot website platform highlights their highly technical expertise and creativity. It's been a great pleasure to work together with the team at leadstreet as they utilize the HubSpot platform to its fullest capabilities.

Robert Bauch
International Product Development, HubSpot

leadstreet; dé referentie voor HubSpot en Inbound marketing

De erkenning als Platinum Partner is voor leadstreet een bekroning en een stimulans. We blijven ons verdiepen in Inbound en HubSpot, en volgen alle vernieuwingen van dichtbij.

“24 months ago, leadstreet started their agency and immediately became a HubSpot Partner. Since then it has been nothing but remarkable to see their growth and ability to prove ROI to their customers. They are a pleasure to work with and have helped us educate the Belgian market.
It's a huge achievement for them to become the first Platinum Partner in Belgium in such a short timeframe and we look forward to much more success in the future”
Steve Vaughan
CAM HubSpot

leadstreet is bovendien volledig HubSpot-certified op alle 6 niveau’s: Inbound Certified (Inbound Methodologie), HubSpot Certified (Inbound Methodologie en kennis van de HubSpot-tool), Contextual Certified (Personalisatie en contextualisatie binnen HubSpot), Design Certified (Ontwikkeling binnen de tool), Inbound Sales en Partner Certified (aanbieden van HubSpot- en Inbound-diensten).

leadstreet-is-volledige-hubspot-certified.png

Laat Inbound Marketing voor jou werken

De diensten van leadstreet omvatten het opzetten en bouwen van websites, het opzetten en implementeren van een Inbound Marketing-strategie en het leveren van contentdiensten.

Als je wil weten hoe Inbound Marketing voor jouw bedrijf kan werken, je een nieuwe website nodig hebt of nood hebt aan sterke content: contacteer ons.

We horen graag wat jouw doelen zijn, wat je specifieke noden zijn en waar je vandaag vastzit. Nieuwsgierig? Geef ons een seintje. We maken graag tijd voor een gesprek. En het kost je niks.

LATEN WE PRATEN: HOE KUNNEN WE JOU HELPEN

Johan Vandecasteele

Johan Vandecasteele

Als je dit artikel interessant vond, help ons dan met deze content te delen.

Ik ben Johan, een van de oprichters van leadstreet.be en leadstreet uk ltd. Platinum HubSpot Partner. Marketeer, strategist en HubSpot-certified op 14 niveau's. Sportman, foodie, en fan van Fender & PRS.