Meer weten over HubSpot en Inbound Marketing?

 

Stop het manuele giswerk. Lead scoring toont jou de beste leads.

Geschreven door Johan Vandecasteele op 20 december 2016

Helaas. Niet alle bezoekers van je site zijn valabele leads. Ze hebben niet alleen verschillende redenen om jouw website te bezoeken, ze zitten ook in een andere fase van hun aankooppad (de Buyers Journey).

Door de techniek van Lead Scoring toe te passen, kan jij jouw leads met een geautomatiseerd proces punten toekennen (scoren), met de bedoeling in te schatten in welke fase ze zich bevinden en welke leads klaar zijn om benaderd te worden door je salesteam.

Lees verder

Categorie: Inbound marketing, Marketing Automation, Lead Nurturing, Lead Intelligence

Zo zet je Marketing Automation in voor jouw events

Geschreven door Johan Vandecasteele op 20 november 2014

Marketing Automation is een prima manier om de werving van jouw events te ondersteunen. Tegelijk bezorgt het jouw salesmensen interessante informatie over bezoekers waardoor ze meer gerichte gesprekken kunnen voeren op het event zelf.

Lees verder

Categorie: Inbound marketing, Marketing Automation, Events, Lead Intelligence