Meer weten over HubSpot en Inbound Marketing?

 

12 belangrijke lessen en valkuilen voor jouw content marketing

Geschreven door Johan Vandecasteele op 5 juli 2017

Content marketeers hebben hun zaakjes steeds beter voor elkaar: niet alleen hebben haast alle B2B-bedrijven content marketing intussen geïntegreerd in hun globale marketingstrategie, de bedrijven die vastberaden inzetten op content marketing lieten het afgelopen jaar ook betere resultaten noteren dan het jaar ervoor. En ook voor dit jaar zien content marketeers nog volop kansen voor groei. 

Durf jij een benchmark aan met de 12 learnings van het jaarlijkse Content Marketing rapport?

Lees verder

Categorie: Content, Inbound marketing, ROI, Buyer Persona

Betalend adverteren de kern van je marketingstrategie? Onderzoek zegt nee.

Geschreven door Johan Vandecasteele op 26 oktober 2016

Mad Men-gewijs de tweevuldigheid Herhaling combineren met Reach? En daar je volledige marketingstrategie op bouwen. Rinse and repeat. Vandaag? Jij durft ...

Want: werkt klassiek adverteren nog? En indien het nog lijkt te werken voor jou; werkt het dan nog efficiënt (ROI)?

Het falen van klassiek adverteren (plus de torenhoge kost die daarbij hoort), is een belangrijk argument wanneer wij uitleggen waarom bedrijven nú moeten beginnen met Inbound Marketing. En onderzoek na onderzoek geeft ons gelijk.

Lees verder

Categorie: Inbound marketing, ROI

State of Inbound 2015 rapport #2: 6 best practices voor marketeers

Geschreven door Johan Vandecasteele op 5 november 2015

Voor inbound marketeers is het jaarlijkse ‘State of Inbound’-rapport van HubSpot telkens iets om naar uit te kijken. Niet alleen omdat je zicht krijgt op de opmars van inbound, maar vooral omdat er heel wat nuttige best practices uit te distilleren vallen.

Cijfers in een rapport zijn leuk, maar concrete tips om je eigen inboundstrategie beter te laten scoren? Véél nuttiger.

Lees verder

Categorie: Inbound marketing, ROI, HubSpot

#Inbound14: HubSpot begeeft zich op de CRM-markt

Geschreven door Johan Vandecasteele op 17 september 2014

Inbound 2014, de hoogmis voor Inbound Marketing 2014, had gisteren een knaller van formaat in petto. HubSpot kondigde er het HubSpot Sales Platform aan, een geintegreerde omgeving die de brug slaat tussen Inbound Marketing en Customer Relationship Management.

Lees verder

Categorie: Inbound marketing, ROI, Sales, HubSpot

De ROI van inbound marketing in negen grafieken

Geschreven door Johan Vantomme op 9 mei 2014

Inbound marketing is meer dan een trend of strategie. Als je inbound correct gebruikt, worden parameters als trafiek, bereik, conversie en ROI perfect meetbaar. Het meest recente ROI Report van Hubspot maakt bovendien duidelijk waarom Inbound zo'n krachtige tool is.

Lees verder

Categorie: Inbound marketing, ROI

Schrijf je in op onze nieuwsbrief

Volg ons